Tosbigim mihrosum evet zıbını ve pijamasını giydiriyorum terleme sadece boynunda oluyor biraz ve benim bebeğimde çok terleyen bir çocuk normalde
Semra0716 Merhaba 1.7 tog aldım oda 22 derece içine sadece yarım kollu zıbını giydiriyorum hiç terlemiyor tulum giydirince üstünüde örtmüyorum gayet rahat uyuyor.