Dogal gaz acılmadan once hersey yolundaydı. Ama sımdı tulumu gıydırınxe cocuk yanıyor. 2.8 bızım tulum. Icıne sadece askılı atlet gıydırıyorum yinede sucuk gibi terlıyor. Bende sabaha kadar ust ortmek istemiyorum hıc uyuyamıyorum ne yapacam cıldıracam uzereyım. Oda suan 22