SevcanEbrar Çişli kakalı bezlerin havada dolaştığı yetmez gibi fake hesaplardan ped fotoları eşliğinde kanama rengi akıntı rengi vs sorularda eksik olmaz. Bu kadar sorulmaz demeyin biz neler gördük bu forumda 🤦🏻♀️
Berjin77 SevcanEbrar yanı Aslında resimli anlatmak çok güzel br şey ama tabi dedigin9z gibi kullananlar da olacaktır bilemedim şimdi 🤔
Aaylin SevcanEbrar Ayni seyi düşündum, dun facebookta bir grupta "Bu sekilde pembe kan geldi, adet kanimi hamilelik mi?" diye bir fotoğraf paylaşılmışti. Bizdeki de mide sonucta, bence hic gerek yok.
Barismehtap Berjin77 evet resim olsa iyi olur bence de ama çok fazla insan kullanmayı bilmiyor,bi de trollük peşinde koşanlar var ki onların ne resimler atacağını kestiremiyorum bile
Berjin77 Barismehtap ne diyeyim allah akıl fikir versin alt tarafı bir anne bebek platformu devlet meselesine dönmüş anlayamadım 😆😆
Berjin77 @adm evet Ozgecan3 ile ortak bir sorunumuz var aslında çok sorun değil de hatırlamışken söyleyeyim dedim profile galeriden fotoğraf seçiyorum ama eklenmiyor
Berjin77 ikikizannesi1 o sorun bende de var ya galeriden seçiyorum ama profile konmuyor anlamadım bend bıraktım çok gerekli değil diye 😊