Dilos01 canm.sakin ol öncelikle bebegin büyük ihtimalle atak haftasında(büyüme atağı yani)meme mama reddi,uyumaya direnme,ağlayarak uyuma ve aglayaark uyanma,sürekli kucak isteme ,huysuzluklari varsa ataktandır .aç kalmamai için mutlaka göğsünü sagip bisekilde içir bebegine.merqk etme geciyo az sabır 👍🤗