Dilos01 canım benimkide öyleydi komple bıraktı emmeyecek çocuğa ne yaparsan yap emmiyor 3 ay boyunca herşeyi demedim yaZık çocuğa sağ ver karnı doysun ben 3 ay boyunca 1 damla emsin diye saatlerce çocuğum aç kaldı şuan vicdan azabı çekiyorum şuan sağıp veriyorum yetmediğin yerde mama veriyorum ama çok mutluyum çünkü bebeğim mutlu