Makinem dün geldi kızlar denedim tabi dünde bugünde evde ki kahveyi Eylül’ün ilk günlerinde almıştım ağzı kapalı kavanozda ama aman aman bi köpük olmuyor ama acı geliyor nedense kahve mi bayatladi acaba makine mi böyle yapıyor bilginiz var mı ya 😒 eşim türk kahvesi içmiyor dibek yaptım o çok beğendi 😄 bende dibek pek aramıyorum makine nasıl dedi güzel dedim ama neden böyle acaba