Ebruli101 Kızlar kahve aşığıyım diyebilirim 😂 cezve setim kötü çıktı zaten cezve de yapmayı da sevmiyorum küçük idarelik bir makinem vardı bugün bozuldu 😒 karaca hatır mı Arzum okka mı iyi 300 e kadar olan bi makine Alicam da siz hangilerini kullanıyosunuz 😁
Nisosfatos-34 Ebruli101 bende kahve delisim kendim Arçelik telle kullanıyorum çok memnunum ama 2 tane hediye aldım biri görümceme biri eşimin halasına onlarda Karaca hatır çok da beğendik güzel tavsiye ederim
Nisosfatos-34 Ebruli101 markası Karaca hüp tü çok pardon fiyatı da 300 dü hatır daha pahalı diye biliyorum
Ebrel Ebruli101 arçelik telve cafede bile onu kullanıyoruz günde en az 60 tane yapıyordur ve 2 yıldır kullanıyoruz gayet dayanıklı ve uzun ömürlü oldugunu düşünüyorum su haznesi olması suyunu kendi eklemeside avantaj
minnosvetontis Ebruli101 alicaksan karaca hatir al bencee 👍🏻 benimki fakir ama genelde sık ictigim icin cezvede yapiyorum ben bidha alsam karaca hatir alirim herkes cok ovuyo
Ebruli101 Nisosfatos-34 ya mutfakta ki bir çok şey de karaca aslında çelik setinin içindeki cezve seti ve caydanlik berbat çıktı ondan tereddütte kaldım 😒
Ebruli101 Nisosfatos-34 ay yok be canım şimdi mecburiyetten bozulunca kahveyi onda yapayım dedim fincanda battı tezgahta ne köpük ne bişey 😂 30 liralık makinem den daha çok memnundum valla 😂
Nisosfatos-34 Ebruli101 aynen öyle bende pek becerem cezvede yapmayı 😅 kaldırdım cezbeleri gereksiz 😂
Ebruli101 Nisosfatos-34 ya övünmek gibi olmasın ama ben çok iyi beceririmde cezve den fincana dökülse 😄😆
Ebruli101 Nisosfatos-34 eşimde öyle diyor türk kahvesi sevmiyor çaycı o 😂 her şeyin Makinesi var hiç bir kuvvet o parayı bana verdiremez diyor kendi içmediği için yoksa çayciya 350 TL verebilmisti😂 iyi bir cezve alırım içersin kahveni diyor makine olmayınca da üşeniyorum 😂
Nisosfatos-34 Ebruli101 eşimde diyor herşey elektronik senin hayatın çok kolay diyor ama hepsi bi emek istiyor Yinde 😂 ve eşimde hiç sevmezdi onuda alıştırdım inş eşiniz ikna olur paralar onlardan çıkınca
Ebruli101 minnosvetontis hatır hüp uygun olan 😂 eşim de zaten gönülsüz şikayet etmeyeceğim bişey olması lazım 😁
Fatma_nefes Ebruli101 arzum okka çok iyi değil fazla köpüklü yapmıyor ben hatır hüp kullanıyorum gayet güzel ve köpüklü yapıyor kesinlikle tavsiye ederim 👍☺️
Ebruli101 Fatma_nefes canım benim makinem dün geldi de sana sormak istediğim bişey var ilk kez bu tip makine kullanıyorum bilmiyorum o yüzden kusura bakma ☺️ makineye cevzeyi takınca direk çalışmaya başlıyor üstteki düğmeden kapanmıyor fişini çekmek gerekiyor sizinki de öyle mi acaba ürün mü arızalı onu merak ettim