Ben çarşamba dan beri rahatsızım önce boğaz da ve göğüste yanma oldu 4 5 saat sonra da bütün vücudumda heryerim ağrıdı bütün gece ağrıdan uyuyamadim ateşim cıktı biraz. Sonra öksürük başladı ara ara vücut ağrımaya devam etti. Ben test yaptırmaya gittim sadece kan aldılar ve ciğer tomografisi çekildi o temiz çıktı ama bemim belirtilerim geçmedi şuan burnum bi tikaniyo bi açılıyor koku alamıyorum öksürük kaldı geçti gibi oluyor halsizlik birden geri geliyor. 1.5 yaşında oğlum ateşlendi ishal oldu dr.unu aradık durumu anlattık sizde belirti var çocukta da var gibi getirin bakalım duruma göre test yapalm dedi Dün test yapıldı oğluma ve pozitif cıktı ama com şükür hafif geçiyor onun eşimde de hafid öksürük ve koku kaybı var onun dışında hiç bisey olmadi onda. Şuan oğlumun test sonucundan dolayı 10 günlük karantinaya girdik birazdan ekip gelip bizede test yapacak aile hekimimiz yüksek ihtimal senin kovid diyordu belirtilerim için. Şuan benim net değil ama böyle yani belirtiler