efe_2020 Kızlar covid belirtileriniz neydi? Eşimin burnu tıkalıydı şimdi akmaya başladı seside kısıldı , fabrikada çalışıyor o yüzden tedirginim. Benımde ara ara gelen kuru öksürük boğaz ağrısı var . Sizin covid belirtileriniz nelerdi??
Elifim61 efe_2020 Eklem agrıları, şiddetli başağrısı, boğaz ağrısı ve burun kulak tıkanıklığı yaşadım ben birde çok affedersin ishal. Ama ağır geçmedi benimki bir kaç güne toparladım.
Melisa_c efe_2020 bogazımda gıcık vardı tabi ben hiç tahmin bile etmedim bir hafta sonra tat koku gitti öyle anladık ama hiç yatmadım ben baya iyiydim bi hafta sonrada koku ve tat gelmeye başlamıştı
NurNaz efe_2020 kayinvalidemin ateş halsizlik vardi ben temasta bulundum sirtini ovdum sirti agriyordu doktor faranjit demis Meger coronaymis benim sadece burun tikanikligi oldu bebegim oldugu icin önlem amacli test yaptirdim pozitif cikti
Kuzumveben efe_2020 ben gecirmedim covid ama esim gecirdi halsizlik baya normalin disinda bi yorgunluk,eklem agrisi ayak diz bilekler bas agrisi ilk belirtileri bunlardi daha sonra ates kuru oksuruk
efe_2020 Elifim61 Sürekli şiddetli ya baş ağrısı ya boğaz ya sırt okuyorum demek ki bizim corona olmayabilir yada daha o kadar belirti vermemş olabilir. Geçmiş olsun sizede çok sevindim hafif atlatmasinıza 🙏☺️
Mom35 efe_2020 Eşimde önce grip gibi başladı ardından boğaz ve baş ağrısı halsizlik ishal ve mide bulantısı ile devam etti.
NurNaz efe_2020 insallah ama gercekten 60 yas üstü zorlaniyor birde bağışıkligi düşük olan benim gebelikte kullandigim vitaminler sayesinde Bagisikligim yükselmiş onun faydasini gördüm
efe_2020 NurNaz D vit düşük olanların ölüm oranları çok yüksekmiş krşke D vit. Baktırsaydım diyorum bende 🙄
Nursu efe_2020 boğaz da yanma burun tıkanıklığı eklem kas ağrısı ve en son koku tat kaybı ve 1 günlük ishaldi belirtilerim
Angellove94 efe_2020 boğaz gıcıklanması sadece eşimde de grip gibi başladı bagaz baş agrisi falan 15 gün oldu halen etkisindeyiz ölümden döndük resmen mafetti bizi
Ecrinbzkrt efe_2020 valla ılk normal gırıp oldum ılk gun heryerım agrıdı grıpte olur ya sonra gectı burun akıntım basladı 3gun sonra aksama dogru tat ve koku bı anda gıttı test yaptırdık pozıtıf cıktı carsamba son gunum cok sukur tat koku gelmeye basladı kendınızı dınleyın gercı bu saatten sonra normal grıpte olsan testler pozıtıf cıkabılıryormua yenı grıbın adı kovıt-19 gecmıs olsun
efe_2020 Ecrinbzkrt Hafıf atlatmanız çok güzel bende ağır geçirmekten korkuyorum 😟 Evet katılıyorum grip bile olsan pozıtıf çıkıyormş 😳
Muverrih efe_2020 Nereden kaptiniz kovid olanlar? Ben evden çıkmıyorum aylardır ama hastane kontrolleri oluyor çok korkuyorum.
NurNaz Muverrih kayınvalidemden geziyordu cok gezme etme dedigim halde dinlemedi kendi hastanede yatiyor suan bana bebegime bulastirdi rahat etti 😡
Ecrinbzkrt efe_2020 ayn cnö buna sukur hafıf gecırdık 2.rabbım yasatmasın kontrol dısında dısarıya cıkan insan degılım ama işte geldımı gelıyor rabbım herkeze şifa versın inş herkez hafıf atlatsın🤲🏻