Sakaryada yaşıyorum ben ve tüm hastaneler de çok riskli özel hastane desen 1.5 milyardan başlıyor benimde durum müsait olmadığı için babamin arkadaşı sağlık memuruna yaptırdık senelerdir yapıyomuş bu işi zaten evimize geldi sağolsun yarim saat sürmedi lokal yaptı verdiği ilaçları kullandık 1 hafta 10 güne toparladı çok şükür yapan memur iyi ki yaptirmissiniz iltihaplanmış dedi meğer sünnet yerini banyodan banyoya ileri geri yapacakmisz tabi bizim bundan haberimiz yok kimse de bise demedi velhasıl geçti çok şükür 5.5 aylıkken oldu şuan 6 aylık olduk çok şükür..