Minikbirkalp Cerraha yaptırdık, aç bırakmadık. Lokal oldu, hatta girmeden önce bile mama verdik. Yanındaydık sürekli elini tuttuk konuştuk güldürdük. Tamamen iyileşmesi 1 ay sürdü. Yapışmaması için özen göstersekte yapışma oldu ama açtı doktor hemen. 1-2 gün antibiyotikli krem kullandım dikişlere. Anestol sürdüm acısını hissetmemesi için. Beze yapışmaması için sıvı vazelin döktüm ve bezine pişik kremi sürdüm. (Doktor hiç birşey sürmeyin demişti ama ben bunları sürdüm) 2,5 aylık oldu sünnet şu an 2,5 yaşında. Bu şekilde. 🤗