Hiram96 açıkçası şöyle soyliyim oğlum 19 aylık Ve ben ikinciye hamileyim 10 haftalık İsteyerek oldu çünkü çok fazla Bir yaş koymak istemedim araya İkisi bir anda buyur bende bir kere çekerim Sonrası Rahat olur Rvet zorlanicam ama Araya 3 yaş koysaydim Tekrar hamile kalsaydım Benim için kötü olucakti Tam rahata etmişken tekrar başa sar olucakti Oyuzden böyle karar verdim Zaten Dahada düşünmüyoruz