Esraugur2310 yok zaten eve en azından gün aşırı kadın gelmezse ben ikinci çocuğu istemiyorum dedim eşime. 😂 ben hem ev işine hem çocuklara koşturamam. Tek çocukla zor yemek yapıyorum bu ara, tuvalete dahi gidemiyorum. 11 aylık kızım. Son 1 aydır huyu suyu değişti. 🤦♀️ Ama arada çok yaş farkı da olsun istemiyorum. Benim kardeşlerimle çok var. Hiç arkadaş gibi olamadık. Biri daha yeni 18ine geldi anca anca aradaki farkı kapatıyoruz. En küçüğümüze zaten annelik yapsam olurdu. 😂 O yüzden 3 bile fazla bence ama kısmet artık diyorum.