Atalayse Cansuece bulundugumz yerde lojmn yok ama kiradayz ev sahipleride cevredeki insanlarda cok iyiler içlerinde terör yanlısı illaki vardır ama bn 1.5 yoldır burdaym cok şükür bi skntı yaşamadık tek skntı dr yok🤷🏼♀️
Atalayse Senammm bnde dogm için memlekete gitmiştim 20 günlükken geldik cok şükür bi skntımız olmadı...
Cansuece Sumbul1 iyi akşamlar tayinimiz mardine çıktı yazayım dedim 🤗 ilçe daha belli dğeil bakalım nasip yakında oda belli olacak temmuzda mardindeyiz
Sumbul1 Cansuece İyi akşamlar hayırlı olsun ☺️ Biz midyattayız Midyat daha sakin sosyal hayat bakımından merkez ve kızıltepe daha iyi tabi ama rahatlık açısından bilmiyorum inşallah gönlünüze göre bir yer gelir ? Nerden geleceksiniz
Sumbul1 Cansuece İyi akşamlar hayırlı olsun ☺️ Biz midyattayız Midyat daha sakin sosyal hayat bakımından merkez ve kızıltepe daha iyi tabi ama rahatlık açısından bilmiyorum inşallah gönlünüze göre bir yer gelir ? Nerden geleceksiniz
Cansuece Sumbul1 Balıkesir ayvalıktan gelicez ☺️ hayırlısı ile bu ayın 15ine kadar açıklanacak mış hangi ilçe olduğu da merakla bekliyoruz