Cansuece Batman gerçekten güzel Van çok güzel Diyarbakır cok güzel
Muş Siirt daha az gelişmiş
Hakkari Şırnak bilmiyorum cok daha az gelişmiş siz zaten cok ucuk mahallelerde oturmazsanız sıkıntı çekmezsiniz
Ben mesela diyorum ki bi yabancı olsada el uzatabilsem
Çok farklı tanıyosunuz biliyosunuz asla medyaya yansıtıldıgı gibi degil
Marmarise gitmiştim orda Atatürkü seviyorum dedigimde Minimarketin sahibi ay tüylerim diken diken oldu demişti 🙄😅