birfincantuzruhu
birfincantuzruhu 1 hafta 10 günde etkisini gördüm daha sonra eczacı tavsiyesiyle galactagoya geçtim, bestlaka göre daha fazla sütüm oldu ama öyle bebeğimi tam anlamıyla doyuracak kadar sütüm hiçbir zaman olmadı sadece eskisine nazaran daha fazlaydı. 11 ay kullandım sonra bıraktım ve baktım ki sütüm damla kullandığım zamankiyle aynı bir değişiklik yok fakat ilk aylarda damlayı kullanmadığım günlerde hemen göğüslerim bomboş oluyordu, belki hormonlarım damla sayesinde süt üretimini bir düzene oturttu ya da plasebo etkisi oldu ama kullandığım süre zarfında faydalı oldu diyebilirim. Yeşilliği bol tüketin, özellikle taze soğan ve dereotu başucunuzda bile bulunsun, ben 4 5 lt su tüketiyordum, uyku ve mutluluk bunlar gerçekten sütünüzü etkiliyor. Bir de fazla kafaya takmayın olursa nasibidir olmazsa kısmeti değilmiş deyin, kafaya taktığınızda olacak sütte hepten gidiyor.