Lina270720 birfincantuzruhu doğumun ikinci günü kullanmıştım canım ben çok faydasını gördüm sütüm çok artmıştı dışarı çıkıyordu. Günde 3 kez içiyordum 20-25 damla suyun yada meyve suyunun içine damlatıyordum.😊
birfincantuzruhu Lina270720 ben ekmeğe damlatiyorum ama suyami damlatmam lazım acaba ? Bide kaç günde etkisini gördün acaba ?
Lina270720 birfincantuzruhu valla İnan ben ilk günde faydasın gördüm gece yatağımda sütüm taşmıştı. Eşime eczacı öyle demiş biz hep içeceğe damlattık canım.
Unsincan birfincantuzruhu 6 ay emdi oğlum 6 ay boyunca kullandım üstünde yazdığı şekilde günde 3 kere 20 damla kullandım
41EkimAnnesi birfincantuzruhu merhaba canım ben sezeryan sonrası hemen basladım dr tavsiyesi ile bi fayda görmedim 10 gün sonra galactago alfım eczaneden şimdi 30 gündür kullanıyorum ve bebeğime yetiyor elhamfülilah kesinlikle tabsiye ederim
Lina270720 birfincantuzruhu ilk zamanlar böyle olması çok normal hiç sıkılma canım benim gelir inşallah hemen.🙏
Nesli_0668 Bende bestlak damlayla Solgar in vitaminini kullanıyorum çok faydasını gördüm çok araştırdım öyle aldım humana nın cayinida sipariş verdim bekliyorum
Lina270720 birfincantuzruhu hiç öyle hissetme lütfen hemen kimsenin gelmiyor sen rahat olacaksın ki sütün hemencik gelsin. Bebişlerimiz zaten emmeye başladıkça artıcak hiç merak etme sen.🙏
2kedi1kizanne birfincantuzruhu ben erken doğum yaptım. Sütüm bestlak sayesinde geldi ama çok artırdı vs diyemem.
2kedi1kizanne birfincantuzruhu momsell steel tea, melisa çayı, rezene, bol su, kuru dut, incir, özellikle incirden incir uyutması, komposto bunları denemenizi öneririm🌸
Memoli birfincantuzruhu sütüm gelsin die 2kez direk geldi ilk zamanlar sütüm azalınca arada içiodum şuan tazyikli bir şekilde gelio