shmsevval akkls bizden bulaşmış olabileceğini söyledi ateşi atana kadar günde 4 kez calpol vereceğiz probiyotik damla ve antibiyotik verdi. Burada herkes ilaç kullanmadan atlatmış maşallah . Sizin bebeğinizin ne belirtileri var ?
Mermuj Bizde çok yeni atlattık, ara ara ateşimiz oldu 5 gün, 39 olunca doktora gittik, serum verdiler sıvı alması için diğer türlü ateş düşürücü ler kullandık başka birşeye gerek kalmadı şükür, çok geçmiş olsun size de!