Benim de bebeğim 17 aylıkken oldu. Biraz ateşi çıktı sadece, doktorumuz ateşi 39 üzerine çıkarsa calpol verin dedi. Hiç o kadar yükselmedi o yüzden vermedik. Başka bir ilaç verilmiyor 12 yaş altına. Zaten virüs çocuklara gerçekten etki etmiyor çok şükür. O yüzden sakin olun, ateş ve döküntü sık görülüyor. Sonra geçiyor. Etrafımda bebeği geçiren çok arkadaşım oldu, hepsi ateşle atlattı, ilaç kullanmadan