BalDoruk benim kızımda dinlemiyordu yani öyle sanıyordum ama dinliyormuş. Ben genellikle resimleri büyük yazıları az olan kitaplardan alıp, kafama göre resimlerden hikaye uyduruyordum o aylarda görsel çok olunca daha iyi dinliyordu şimdi kitapta dinliyo ama benim eskiden ona yaptığımı şimdi o bana yapıyo kafasına göre resimlere bakıp anlatıyo mesela. Siz dinlemese de okuyun çünkü kuşağını dolduruyor. Bugün doktora gittik mesela. Doktoruna dokunmak yok diyo çok güldük. Senden korktum diyo. Çıkarken de görüşürüz kolay gelsin dedi. Büyüyorlar ya ama bol bol konuşun etkisini göreceksiniz. Tabi genetik faktörler de çok önemli ben konuştum ama çocuğum konuşmuyor diye de düşünmeyin. Genetik yapı diye bir gerçekte var