HamzaTugra BalDoruk evet fazlasiyla yarari oldugunu dusunuyorum istedigi seyi yineleyerek ne istiyosun deyip adini soylememizin🤗 getir dedigim seyleri sasirmadan getiriyo, eline tabak veriyorum icindekini dokmeden babasina mutfaktan salona tasiyo. ciş bizimkide diyo onu unutmusum🤭
BalDoruk HamzaTugra ne guzel canim. Bizimki yurumuyor daha hala emekliyor. Ama ben hep amaaan gec yurusun erken konussun kafasindaydim. O yuzden yurutmeye falan calismadim. Ama iki gundur bana tutunarak ayaga kalkmaya calisiyor heralde bikac aya ayakta durur
anneCANan Egemenin_Annesi okuduğum yerlerde 15 aylık bebeğe bilinçli iki kelime 16 aylık bebeğin ise 6 kelime kullanacağı söyleniyor zaten. Maşallah bebeklere bayağı bi öndeler.
HamzaTugra bizim ki nerden baksan 2 bucuk ay emekledi isine gelmiyodu yurumek bakti zora geldi oturuveriyodu emeklemeye😅 babasi zorladi surekli dikti koltuga cagirdi kendine yoksa bizimkide hala emekliyodu olsun varsin elbet yururler🤗❣ derdini anlatacak kadar anlasalim konussunlarda bu cok hosuma gidiyo.🥰 bezini kirlettigi zaman gosterip anlatiyo mesela egg egg diyo ananesi ogretmis masallah cook zekiler🧿
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi BalDoruk Baba, deda, hadii , banani, mama bu kadar kelimemiz var 🤭 size maşallah 😂
Bulutbey BalDoruk klasik olarak anne, baba dede, havhav,gitti, gel, cıs, cici, bak bu, meme. Değişik olarak kendi adı bulut ona da bulu diyor 11 ay 23 günlük
Prens0205 Egemenin_Annesi şuan bende şaşırdım 10 tane kelime 24 aya kadar 5 6 kelime dedi bize doktor ama 😀 benim oğlum sadece dede baba diyordu şimdi 18 aylık mama meme (meme ben oluyorum bu arada) 😀 çocuk anne demiyor meme diyor bana 😀 al gitti düştü şimdi de sar makaradan tıpı öğrendi pıt diyor ona da 😀
anneCANan Prens0205 benim oğlumda 14 aylık az kaldı 15 olmaya babaya dolu dolu candan ciğerden baba diyor az daha zorlasa babam diye boynuna sarılacak bana da “aba” ya da “emme” diyo 😂
Kuroneko 11 ay 10 günlük babababa dedede meme diyor. bir de teyzesi gunde bes bin kere teyze dedigi icin tede diyor 😄 ablam bu cocuga anne demeden teyze dedirtecegim dedi basardi galiba 😄 te te te yi öğrendi cok nadir sonuna -de ekliyor . Bu aylarda daha cok ses taklidi yapiyor bebekler.
Prens0205 Kuroneko hahaha yalnız değilmişim dün eşime diyorum beni meme olarak görüyor bu çocuk anne demiyor diye dünden beri bana gülüyor 😀
Prens0205 anneCANan bizim ki de bir baba diyor yok böyle bir baba demek babamm diyor sanki anne diyorum meme diyor 😂
Nagi611 Bizim kız 15 aylık olacak. Baba nene nnnee (anne) emmi hala ayı hadi haayı(hayır) no miyav hav möö gel geel mama meme hapişş(hapşurmayı taklit ediyo) abla abi noldii nee pisi pisi hadi teşe (teyze) bizimki erken konuştu ama geç yürüdü 🤭 şuan yeni yürüme çalışmalarına başladı
anneCANan Prens0205 aynı benim oğlum. yakında bu adam benim babam şarkısını söylerler de daha anne demezler 😅 biz kimiz ki zaten 😂
Birponciginanasi BalDoruk Oğlum 11 aylık dedee baba anne at diyo onları da kendi kendi mırıldandiyo ağlarken diyor anne amme diye 😬🙃
_Zeynep_bebek BalDoruk Anne ,baba, anneanne, babaanne dede ,ebe, abi, geldi, gitti ,attı, hayır, evet, mama,meme, hav, pisipisi ,bir ,iki ,çiş ,cıs ,alo,ayy diyor maşallah bütün bebeklere 💜💜💜