Deletedmom16 evet 2 numara kullanıyoruz. Yazdığım bayan bebeğinin başka bir mama içmediğini yazmışta,üzüldüm. Elimdeki 2 kutu vardı temin edene kadar bir kutusunu içer, temin edincede o bana gönderir diye düşünmüştüm.. Ama Allahtan bulmuşlar bebişler yeterki doysun