Deletedmom16 Merhaba hanımlar evolvia rp alerji mamasından kullanan var mı? Temin edebiliyormusunuz şuan depolarda olmadığı söylenıyor yardımcı olur musunuz :/
Mom299 Deletedmom16 aKız benim kız içmeye basladı mamayı biberonu aldı iki gecedir veriyorum bakalım sonu gelcekmi 😁😂
Mom299 Deletedmom16 hiç duymadın kız neden ki acaba önümüzdeki ay gidicez ya bakalım ozamana sorarım doktora bizim bitmez zaten daha anca 1 kutudayız biz geridr 8 kutu daha var 😂
Melikederinakinnn Yaa kullanan ve elinde olan bana yazablrmis lutfen depolrda stok sorunu varmis herkes cok fazla aldigi icin sanirim ve suan kizima mama yi bulamyoruz ve evolvia rp 2 den bska mama icmiyor dgerleri les berbat zatn
Mom299 Deletedmom16 ben geçmiycem yaa ek gıda veriyorum zaten sıkıntısı da olmuyo allahtan söylicem doktorada istemiycem zaten içmiyo biberonu alıp almıyca kesin dil gözümü de boyuyo ola bilir😂
Duyguuu35 İnternneten sipariş verebilirsin canım biz sürekli öyle yapıyoruz yada eczanemize söylüyoruz getirtiyo