Emir123ali Blknss12 emsin ne güzel yinede şükredin emiyor keşke alerjimiz olmasaydıda beni emmeye devam etseydi😞
Blknss12 Emir123ali ya orası öyle tabi ama düşünün ne kadar çaresiz kaldım marketten gece maması aldım resmen bebek daha ek gıdaya geçmedi bile tam olarak ama markette gördüğüm gibi aldım hani yatmadan yediricem de tok tutacak diye,😀
Mircan Blknss12 bazen dişimi sıkıyorum bebeğim kolik ve aşırı gazlı hala gazı var ama ona kıyamıyorum kızmaya bakınca içim gidiyor tek avuntum elbet geçecek Allah’ın izniyle psikolojim çok kötü
Blknss12 Mircan kaç aylık? Arkadaşım var bebeği 3 aylık kolik bir bebekti ve doğduğundan beri yanında kız kardeşi kalıyor tek başına yapamıyorum diyor.sizin var mı yakınınızda annenin kaynananiz falan
Ballkiz Blknss12 aynı isyanı bende yapıyorum 1,5 saattir uğraşıyorum kızım 10 aylık saat başı yada yarım saatte bir uyanıp duruyor sağa sola dönüyor yüz üstü durup emekleme pozisyonunda duruyor yıldım artık bende ama memeden kesene kadar böyle olabilir diyolar 😭
Blknss12 Ballkiz asla derin uykuya dalamiyor bizimki de hep kıpır kıpır bir sağa bir sola bi de yüz üstü dönüyor ama kendini duzeltemiyor sonra da ağlıyor 😀
Ayse1234 Kızım 2 yaşını bitireli 2 ay oluyor ve uykusu yeni düzeldi sizi korkutmak istemem ama.ay ne çektim beee…
avhatice Blknss12 yatak odanıza çingene beşiği kurdurun ben yatak odası oturma odası ve mutfağa kurdurdum mis gibi uyuyor. Ne kangurular ne ana kucakları ne beşikler denemediğim hiçbişey kalmadı benim oğlum çingene beşiğinde uyuyor saatlerce çok bi masrafı yok iki kanca ip ve ince minderimsi bi kumaş deneyin çok rahat edeceksiniz.
Ballkiz avhatice ben gündüzleri çingeme beşiğinde sallıyorum onun içinde bile yarım saat sonra uyanıyor 🤦🏻♀️Şuan bile sallıyorum uyusunda bende uyuyayım diye 🥺
Ballkiz Blknss12 ya aslında derin uykuya dalıyor ama kurulu saat gibi yarım saat sonra yada 1 saatsonra uyanıyor deli oluyorum😒 hele dün geceden beri arada ağzına emzik verirdim hanımefendi kabul etmiyor illa memede duracak 🤦🏻♀️
avhatice Blknss12 Mircan ben saçlarımı yoluyordum artık sinirden psikoloğa gidecek hale gelmiştim oğlumun garibimin de bi suçu yok el kadar sabi ne diyeceksin. evin her yerine çingene beşiği kurdurdum gündüz mutfakta iş yaparken ben oğlum yanımda uyuyor arada sallıyorum o kadar deneyin denemekten zarar gelmez
Ekinim Benim bebeğinde 2aylik bilmiyorum ben mi çok aceleci davranıyorum ama 2saat uyumasına raziyim maksimum 10 15dk uyuyup uyanıyo sürekli sallamami istiyo artık çaresizlikten ağlıyorum kollarım ağrıdan hissetmiyorum çok zor.
Tuba Blknss12 Büyük oğlum yaşını doldurana kadar öyleydi ve sonra düzeldi🙏🏻 dişti ataktı falan derken normal bunlar maalesef😐
mnnakanne Blknss12 sennki gene geceleri 2 saatte kalkıyomuş benim oglum saat bası bazen yarım saat 45 dk da kalkıyo tamamen alt üst olmuş durumdayım🙈
gzmzm Blknss12 26 aylığız değişen bir şey yok. Gece en az 5 kez kalkar. Bu gece 3 gibi bir uyandı ,yatağında şarkı söylemeler, oyun oynamalar. Mümkünü yok uyumuyor. 7 gibi uyudu. Her gece böyleyiz neredeyse. Deliksiz uykuya hasretim