Yusufalim var arkadaşım benim oğlum da yemiyor, Eylül 17 de yaşına girdi.erken doğum yaptım ben yani prematüre.yasitlarindan biraz geriden geliyor ve doğuştan kalp hastası, ameliyat olacağız inşallah
Denedim çok ne yaptimsa olması yemedi pütürlü gıda küstü hep.rahatsizligi nedeniyle aglatmamak gerek olduğu için de ilerleme olmadi🥴