Deletedmom5447 hahahaha postu iyi okuduysan oglumun adını ben koydum eşim degil. Hatta eşim istememişti bile ben istiyorum diye koyduk. ve suanda değiştirmek istiyorum eşimde kabul ediyor koyarkende destekledi tamamen bana bırakmıştı simdi değiştirmek istiyorum sen bilirsin diyor yine arkamda cok şükür eşimin aileside arkamda her türlü destek veriyor. Tek derdimiz isim olsun cok şükür elhamdullilah en azından beni ailesine karşı ezdirmiyor. Eşimin ailesiylede problem yaşamıyorum. İsimden memnun değilim diye aile hayatım karışık mi olmuş oluyor. Cok komiksin senin postlarını okuyan herkes asil kimin aile hayatı karışık olduğunu görür zaten🤫