Tatlimbenimmm sabır. Tam 6ay yaşadık bu durumu. Antalyanin en iyi profuna götürdük 1 saatlik muayenenin sonunda 1 dakika bile susmayinca doktor nasil susuyorsa öyle konudalim dedi düşünün. Biz elimizde çarşaf profun odasinda bebek salladik yoksa adami duyamiyoruz. Ama geçti. Bunun bi zamani var. Kabullenmek ve kendimizi yipratmamak lazim. Bize en son o profta belki 6.ayinda belki 1 yasinda ama gececek ve siz gülerek hatirlayacaksiniz deyince biraz daha sakin davranmaya basladik. Aglayacak yani care yok, siz ne yaparsaniz yapin agliyorsa birakin sadece sarilin aglasin. Bizfe diyorduk yüzü mosmor kaliyor aglarken bisey olcak diye korkuyoruz diye ama doktorlarin hepsi bebege agladi diye bisey olmaz dediler.suan oglum 8bucuk aylik ve o gunlerden eser yok.