Daha önce kolik bebek olan kızım için yazmıştım. Sağolsun annelerimiz çok yardımcı oldular. Ama ne yaptıysam olmadı. Kızım susmuyor sadece ağlıyor karnı taş gibi. Tüm doktorlara götürdüm çok sayıda gaz damlaları aldım. Yok olmuyor herşeyi denedim sırf rahatlasın ağlamasın diye. Ama olmuyor öyle ağlıyor ki mosmor oluyor ağlayınca. Kendimi çok çaresiz hissediyorum. İnanın uykusuzluk umurumda değil uyumasam da olur. Ama o ağlamasın yeter ki çok üzülüyorum. Kızlar artık öyle ki kendimi ağlamaktan alı koyamıyorum. Sakinleşemiyorum ne yapabilirim ne yapmam gerekiyor en azından kendimi daha mutlu hissetmem için. İnanın çok çaresiz hissediyorum kendimi😞