ozgetunak canım doğumdan sonra kalp yetmezliği oluştu bende ciğerlerim su topladı hastaneye yattım ve bebeğim biberonla mama yedi ben hastanedeyken mecbur olarakçıktığımda da meme reddi yaşadım emzirme danışmanıyla görüştüm bence sen de varsa imkanın görüş biz görüşene kadar tabi mamaya bağımlı hale geldi beni hiç emmez oldu sütüm azaldı baya onun yardımıyla eds sistemi var izle nette de var o şekilde her gün 10 cc azaltarak mama verdik bu sayede hem beni emdi hem mama gtti midesine emzirdikçe sütüm arttı başladığımızda 40 günlüktü hemen hemen 1 ayda alıştı eds sisteminden sonra 1 -2 hafta da kaşık biberonla verdim biberonla kesinlikle vermedim tabi biberon krizleri tuttu aynı sigara bağımlısı gbi zorlandık bırakması zor oldu çok şükür şuan 2 ay 13 günlüğüz sadece emiyor sütüm de emdikçe çoğaldı baya çok şükür bebeğin küçük unutturabirsin kaç günlük mazisi var ki biberonla asla pes etme emzirmek kadar güzel bir şey yok dediğin gibi 🥰🤗