Biz şuan 1 ay 17 günluguz birazcık emdik sonra sarılık nedeni ile biberon vermek zorunda kaldım sonrada ne denediysem emzirme konusunda başarısız oldum. Varmı sonradan emzirdim diyen hala umut ediyorum çünkü. Tamam bebeğim anne sütü ile besleniyor sadece ama bende doya doya emzirmek istiyorum sağmak çok yorucu aslında yorgunluktanda değil o hissi doya doya yaşamak isterdim..