Yazankadin fistikcisahap ya dimi özlüyor gerçekten insan benim de 2 tane bebek var ilk bebeğimdede doya doya emzirdim 2. Dede öyle inşallah hep böyle devam eder 🙏🏻
nneslihan Yazankadin ahh bu bebeler💆🏻♀️İlk air almıştım, sonrasında bibs, nuk, wee baby, avent soothie, chicco, mam, tommee en son air soft aldım daha da almayı düşünmüyorum bezdum😃
Yazankadin nneslihan keyifleri bilir artık ne diyelim yapacakta diyecekte bişeyimiz yok boyun eğmekten başka 😂