Yagizefeninannesi biz gurbetteyiz esim tayinci zaten kimsemiz yoktu burada bir de korona olunca hepten hicbisey yapamaz olduk. kizimin dogum gunu 9 ocak. ona ani kalsin resimler kalsin istiyorum. pastasini kendim yapacagim. bir tutu etek aldim bir de 1 yas balonu. yaptigim pastayi onune koyup pasta patlatma yaptiracagim en azindan guzel bir animiz olur 🤷🏼♀️ anne baba ve bebek baska kimsecikler gelemeyecek