Kızlar oğlum 1 şubatta yaşına girecek ilk doğum günü özel olsun diye heves ettim hep bi organizasyon tutarım dedim amma velakin bu korona sayıları artınca yapamayacağım evde aile arasında yapıcam mecbur 😔 neyse siz nasıl yaptınız ya da neler yapmayı planlıyorsunuz fikirlerinize ihtiyacım var ❤️🌸