Deletedmom5 sütü kaynanaya baslayacagı zaman kısıp altını ıcıne yogurt lımon eklıyosun kesılene kadar eklıyebılırsın ben ılk seferınde oyle yapmıstım kesılınce yeterınce anlıyosun zaten kapat altını soguyuncada bı tulbentle suz oldu bıttı suzgun suyunuda buzluga at peynır altı suyu buharda haslama kullanırsan alt kısma bı ıkı kup atarsın pureyıde o suyla acarsın mıss 😬yanı en azından ben oyle yapıyorum