ikiprensannesii2 burada “ ne olmuş ki, bir şey olmaz, abartmışsınız “ yazanları hayret içinde okuyorum.
bebek sarsılmamalı. Hızlı sallama da bebeği sarsacağı için yapılmamalıdır. Bebek illa ayakta uyuyorsa hafifçe ve sarsmadan yapmalı bu işi.
diğer yorumlarınızı da okudum. Eşinizi daha önceden de uyarmışsınız bu konuda. Kızmanız yanlış da değil abartı da değil. Siz gelince yavaşlamaya çalışması bile bunun yanlış olduğunu söylediğinizi hatırladığını gösteriyor.
Bebeği çabucak uyutmak için yapmış belli. İki seçeneğiniz var. Ya bir daha bebeği emanet etmezsiniz bu şekilde, ya da eşinize yapmamasını anlatırken bunun doğuracağı sağlık sorunlarından bahsedersiniz ki işin ciddiyetini anlasın. Sarsılmış bebek sendromundan bahsedin. Görünürde bir şey olmasa bile zeka ve gelişim geriliğine neden olabileceğini açıklayın. Bebeği her türlü sarsacak hareketler ilk 1 yaşta özellikle riskli.