ikiprensannesii2 benim kızım da küçükken eşim saklamayı bilmezdi, artı kilolu olduğu için bacakları birleşmesi zaten 😂 şimdi öğrendi, ben sallıyorum da uyumazsa biraz sonra geliyor hadi sen geç çayını iç veya mutfak toplanıcaksa topla biraz dinlen vs neyse, ben saklarım diyor. Ve kızım babasında daha rahat uyuyor. Ninni bile söylüyor 😂 ama hiç bağırmadım eşime. Bebeğiniz nasıl hayata alışmaya çalışıyor, ileride emeklemeyi, ayağa kalkmayı, yürümeyi vs yavaş yavaş öğrenecekse, eşiniz de baba olmayı zamanla yavaş yavaş öğrenecek. Siz uygun bir dille anlatırsanız bu şekilde yaparsan daha sakin kalır, o da rahatlar sana alışır derseniz, gösterirseniz o da zamanla alışacaktır. Hatta yavrusunun kendisiyle birlikte de mutlu olduğunu görüp o da daha çok mutlu olacaktır inanın ☺️ sadece sabır lütfen 🙏