Bxens Lina05 Nette çok memnun olan da var. Çok şikayetçi olan da. Herşeyde geçerli bu. Avent, silverette, lansinoh, mumsy natural vesaire. O yüzden denemeden bilemeyiz her bünye farklı tepki veriyor.
Bxens Brrn8890 Öyle yapıyorum. Poşet ya da streçle kapatmadım havasız kalır diye. Nemlendikçe kıyafeti yeniliyorum. Umarım tez iyileşir sizin de çok geçmiş olsun. 💐
Fatmanur1703 Bxens valla ben o kreme başlamadan önce mustela nin göğüs ucu kremini kullanıyordum faydasını görmedim dedim keşke baştan bunu alsaymisim da cekmeseymisim bu aciyi
Gamzeli03 Bxens canım üç kutu 150 TL sen gümüş kapak al bak dua edersin bana hiç krem iyi edecek diye uğraşma
Bxens Fatmanur1703 Doğrudur. Fayda görüp memnun kalan da var. Hiç fayfa göremeyen de. Sadece önceliğim krem değil. Hiç geçiremezsem mecbur deneyeceğim.
Gamzeli03 Brrn8890 selamün aleyküm cnm gümüş kapak kullanıyor musun şuan durum nedir arkadaş şüphe ediyorum demiş faydasını gördün mü ? Ben çok faydasını gördüm direk kesti yarayı ağrıyı
Brrn8890 Gamzeli03 kesinlikle faydasını gördüm.alana kadar herşeyi denedim lansinoh krem ayva çekirdeğinden jel yaptım kantaron yağı . krem vs kullanmıyorum artik emdikten sonra kurumasını bekleyip takip kapatiyorum baya toparladı en azından ağlayarak emzirmiyorum artık .dogru pozisyonda emzirmeye çok önemli bence.
Gamzeli03 Bxens arkadaşın biri de almış ona da sordum valllla ben çok fayda gördüm çok da memnun kalan var krem sürüp kimyasal ile çocuğa veriliyor sürekli yıkamazsan için rahat etmiyor yıkamak sürekli zor geliyor tercih senin
Bxens Gamzeli03 Krem istemiyorum zaten lanolin falan hikaye. Direkt saf yağlar geçiriyormuş. Kullanıp rahatlayan var onları deneyeceğim sırayla.
Gamzeli03 Brrn8890 aynen cnm C şeklinde tut önce burnuna degir ucunu sonra ağzını açınca iyice alsın tek ucunu tutmasın ama kapak gerçekten mucize gibi arkadaşa da tavsiye ediyorum yağlar falanlar filsnlar ile uğraşma ak gümüş kapak al çünkü bende çok çektim her göğüs ucu yarası postuna yazıyorum gümüş kapak 🖐️
Brrn8890 Gamzeli03 benmki agzini acmiyo çok.zorlaniyorum o yüzden nasıl bişey anlamıyor burnuna üst dudağına degdirmedigim.yer kalmiyo ağzı kapalı yalaninyo🙄🤪bide ikinci bebeğim arasida çok yok ilk çocuğum 20 aylık ikincisi 1 aylık oldu ilkinde acemi olmama rağmen hiç böyle bişey yasamadim.sanirim ilkinde hiç biberon kuanmadim o yüzden 2.de sezeryan sonrası gazdan dolayı çok sancım oldu bide üstüne sarılığı yükselince sağıp verdim aç kalmasin diye.heralde ondan.dolayo bide her çocuk farklı kısmet böyleymiş çok şükür iyiyiz.ama😌
Fatos2552 Ben 50 gün çektim göğüs ucu yarasını kullanmadığım krem ilaç kalmadı en son burda okuya okuya gümüş kapak aldım 10 gün içinde düzeldi göğsüm hatta şimdi ikinci el olarak satıyorum almak isteyen olursa
Gamzeli03 Brrn8890 Rabb’im hayırlı ömürlü eylesin inşallah canım maşallah ben ikinciye cesaret edemiyorum 11 aylık oğlum 🤗☺️🤭
Ylz34 Bxens çok geçmiş olsn benimde 3 haftadır aynı şikayet var çatladı gögüs ucum çok araştırdm sizinlede paylaşmak istedim belki faydası olur çeken bilir gögüs ucu yarası çok fena dayanılacak gibi degil anladıgım kadarıyla heekesin cildi farklı oldugundan önerilen kremler yada diger şeyler kiminde direk fayda ediyor kiminde hiç fayda etmiyor kendinizi gözlemleyin temiz tutun yaraları ben gamastan krem kullandım fayda etmedi zeytinyag tahin yagı ayva çekirdegi Lahana yapragı kendi sütümü sürdüm hiçbiri fayda etmedi en son günüş kapak denedim yaralarım şuan bayagı toparladıı emzirirken derin acılarım hafıfledi ama hala tam anlamıyla iyileşmedi siziede çok geçmiş olsun biran önce iyileşir inşallah