Brrn8890 Bxens 1 bende aynı dertle uğraşıyorum.oncelikle.kesinlik bebeğinin doğru şekilde emzirmen gerek yoksa gecmiyo ne yaparsan memegi doğru şekilde tutturman gerek 🙄ben lansinoh krem aldım sürdükten sonra streçle kapattım evet yumuşattı ama geçirmedi sütte aktığı için sürekli ıslak ve nemli kaldığı için de gogusumun kahverengi yerinde kırmızı pul pul noktalar çıktı nemlendirmek önemli evet ama kuru kalmalı.bugun gümüş göğüs kalkanı aldım umarım işe yarar bı kaç güne geçti diye tekrar yazarım insllah.emzirdikten sonra kendi sürümle sil kuruyana kadar açık kalsın.
Bxens Brrn8890 Öyle yapıyorum. Poşet ya da streçle kapatmadım havasız kalır diye. Nemlendikçe kıyafeti yeniliyorum. Umarım tez iyileşir sizin de çok geçmiş olsun. 💐
Brrn8890 Bxens lansinoh sürüp sürekli strecledigim için bide sütte gelince benmde mantar oldu büyük ihtinal kahverengi yerinde kırmızı pul pul noktalar oldu
Lina05 Bxens canım benim de yaralarım coktu kanıyordu hatta ucundan et bile koptu emerken o derece kötüydü. Gümüş göğüs kapakları kullandım netten arastir baya memnun kalan var yorumlara bak gümüş un iyileştirici özelliği varmış gerçekten 1-2 gün içinde etki etmişti ağrısı kalmamıştı. Sonra da yara iyileşmeye başlamisti
Bxens Lina05 Nette çok memnun olan da var. Çok şikayetçi olan da. Herşeyde geçerli bu. Avent, silverette, lansinoh, mumsy natural vesaire. O yüzden denemeden bilemeyiz her bünye farklı tepki veriyor.
Gamzeli03 Bxens valllla ne yaptı isem geçmedi gümüş kapak bir arkadaş verdi taktım iki güne birşey kalmadı şiddetlle tavsiye ederim oğlumun ağzı kan içinde kalırdı parmak uçlarima basarak emzirirdim
Brrn8890 Gamzeli03 bende bugün aldım gümüş kapak okudukça moralim duzeliyo inşallah bende de işe yarar😌lansinah krem kullanıyodum kapaklarla birlikte sürmeye gerek yok sanırım öyle okudum nette ama siz nasıl kullandınız
Gamzeli03 Brrn8890 aynen kuzum sadece kapağı kapat yeterli arkadaş verdi bana da Allah razı olsun çok faydasını gördüm çıkarma ama sürekli göğsünde kalsın gümüşün iyileştirme etkisi varmış birde sürekli nemli kalıyor ucu valla bende hiç inanmadım ne işe yarayacak dedim ama çok faydasını gördüm karbonat ile ovala ilk günkü gibi oluyor 😘
Gamzeli03 Brrn8890 selamün aleyküm cnm gümüş kapak kullanıyor musun şuan durum nedir arkadaş şüphe ediyorum demiş faydasını gördün mü ? Ben çok faydasını gördüm direk kesti yarayı ağrıyı
Rukiye-94 Bxens Her emzirme sonrası sadece hakiki zeytinyağı sürdüm ama o hakiki kısmının altını çiziyorum 😌 bide göğüs ucu kalkanıyla uzun zaman sürdükçe korudum ağlayarak emziriyordum kremler filan hikaye yani doğal şeyler daha iyi geliyor geçmiş olsun.
Bxens Iremm38 Zeytinyağından sonra denenmek üzere sırada. Bu da duyduklarımın arasındaydı. Tavsiye için sağ olun. 💐
Bxens 6363 Terramcycin sarı kabuk oluşturuyor. Ağzına gidebilir diye tercih etmiyorum. Elimde mevcut.
Bxens Tuba01 Ben de arada kaldım. Hem bebişe kıyamıyorum hem halime üzülüyorum. Rabbim beterinden saklasın. Bu gecelerin sabahı da olur inşaAllah. 🤲🏻
Bxens Gizzy Kalkan çok çıkıntı duruyor. Sabit de durmuyor sızdırıyor. Hiç haz almadım gereksiz baskılıyor. Ama yağları sıradan deniyorum.
Gamzeli03 Bxens arkadaşın biri de almış ona da sordum valllla ben çok fayda gördüm çok da memnun kalan var krem sürüp kimyasal ile çocuğa veriliyor sürekli yıkamazsan için rahat etmiyor yıkamak sürekli zor geliyor tercih senin