mrvcr wafflee_42 o bizde de vardı, hatta o yüzden ilk kelimesi anne olur diye bekliyodum. hala bekliyorum 😂😂😂
mrvcr Nerimanduru benim oğlum da 3-4 kelime söylüyor onun dışında herşeyi ııııı diye istiyor. hatta arada zorluyorum alışmasın herşeyi ıııı diye istemeye diye ama şiddet giderek artıyor. istediğini alınca hahha diyo şebek 😂😂😂
Seden aliMommy yaaa ayyyynii benim oğlum. Bu kadar mi inat olur bi bebe. Ann diyodu heyecanlaniyodum resmen gülüp susuyodu 😀 baba diyodu bana. Baba 😀 simdi de sürekli anne diyo 🥰 bilerek yapiyodur merak etmeyin sandigimizdan daha akillilar.
alpsmommmmm Ummus-kaan ya aynı durum bizde de var 20 aylık oldu anne demiyor 9 aylıkken bir ara anne demişti sonra unuttu galiba şuan da çocuğunuz diyor mu anne ya da ne zaman demeye başladı
Ummus-kaan alpsmommmmm hayır demiyor bi süre annemlerib evinde kaldım evim teslim olana kadar kardeşlerim bana abla dedkçe kızımda abla demeye başladı şuan 24 aylık abla diyor 😓