mirayyy20-20 valla burada marketlerde bile var. Eczaneden de temin edebilirsiniz. Ben silikon üç kullanıyorum biraz ağzına büyük geliyor ama daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Bide bez fileler var onlarda da gıda lekeleri kalıyor yedekli alacaksanız tabi siz bilirsiniz. Ben silikon tercih ettim wee marka.