buseyokbasirin
Ama mecbur yanı ben şimdiden ona her istediğini veremem ki o an gözümün içine bakıyor diye. Zaten sadece goz içine bakması hazır olduğuna anlama gelmiyor ki. Hani mesela yemeğe artık bir şekilde uzanır. Dudağını yalar Agzinj saplatir bil ki artık yavas yavas hazır ama benim oglsn daha cok merakından bakıyor bunlar ne yapıyor yaa der gibi 😜 ki genelde bebekler merakından bakarlar zaten. bana göre o yüzden 4 ay daha erken ben o yüzden bi 6 ayı beklemek istiyorum hem bağırsağı ve sindirim mekanizması iyice gelişmis olur. bide anne sütünü red edebiliyorlar yada azalabiliyor, anne sütündeki proteinden mahrum kalmasınıda istemem. O yüzden ben bekleme taraftarıyım acelemizde zaten yok 😊 asil sende ki ne cesaret hadi midesi filan hazmetmese sindiremezse? Korkmuyor musun? bu isler bence vicdanla degil mantikla olmali.