Biz göçmenlerde de kaynar deniyor, demek adana yöresinde de öyleymiş. Şimdi buradan öğrendim😊
Tadını çok severim o yğzden gebeyken de bir kaç kere canım çekmişti. Anneme yaptırmıştım. İçinde yasaklı baharatlardan ve otlardan yok bildiğim kadarıyla, bir sorun olacağını hiç düşünmemiştim. Litrelerce içmeyeceğinize göre, tadımlık küçük bir bardakla isteğini bastırabilirsiniz. Siz yine de içiniz rahat etsin, sağlama alın, doktorunuza danışın isterseniz.