Ayonuz Benimde ağladığım çok oldu valla aynı şeyleri geçiriyorum içimden ama bir yandanda gergin ve mutsuz başlıyorum güne bu şekilde ve bazen gerginliğimin oğlumada geçtiğini düşünüyorum, mutlu anne=mutlu bebek ama bu sorunu çözmedikçe oğlumda bende yeteri kadar mutlu olamıycaz galiba😔