Oğlum 4 aylık ve hala kucakta uyuyor doğduğunda aşırı gazlıydı birtek öyle uyuyordu o gün bugündür kucaktayız.. Ama artık bende kol bacak omuz kalmadı😔 4 aylık bebeği taşıyamıyormusun demeyin lütfen 8kiloyu geçti ciddi ağrılarım oluyor napıcam bilmiyorum.. Ayakta uyumaya alışsa onada razıyım ama yok ağlıyor, kucağımda uyurkende ağlıyor gerçi.. Kucakta uyutmayı bıraktırabilen var mı nasıl bıraktınız?