Mickeymouse bende şu an covidim. Kızım 20 aylık ve emzirmeyi kesmem gerekti ilaçları kullanabilmek için. Ve aniden geliştiği için durum, son bir kez emzirip durumu anlatıp koli bandıyla bantladım göğsümü her istediğinde bebeğim öpebilirsin sarışabilirsin dedim ve şu an 7.gündeyiz cok sükür unutuyor gibi 🙏🏻Yaptığım doğru değil belki mecbur kaldım. Ben kendimce böyle bir şey yaptım