Evet ben de korona oldum sadece koku alamadığım için test yaptırdım ve maalesef pozitif. Emziriyorum ilaç vermediler. Bu süreci geçiren arkadaşlar sizler ne yaptınız ne yediniz ? Emzirdiniz mi? Maske taktınız mı evde ? Kaç günde atlattınız? Sanırım morale ihtiyacım var