Asyamommm Sanırım 28 güne kadar kuvöz ücreti ödenmiyor. Bebeğim beş gün kaldı eşim ilgilendi o konularla öyle demişler ona. Sadece özel oda ücreti bir gece kaldığım için bir gecelik ücret vermiştik ekstra. Daha sonra enfeksiyondan ben tekrar yattım üç gün kaldım hiçbir ücret ödemedik. Oda ya da tahliller falan ücretsizdi. Bebeğimin ve benim sonraki ilk kontrollerimizde de ücret ödemedik.