Asyamommm merhaba.. iki doğumumu da özel hastanede yaptım, Doğum ve bir gece kalma ücreti dahil oluyor.. Benin iki oğlum da küvözde kaldı, Doğum yaptığım hastanede değil ama yine de ücret ödemedik, yeni doğan yoğun bakım bebeğin yasal hakkı çünkü.. küvözden sonraki kontrolde de muayene ücretinin çok minik bir kısmını ödedik