edizsmom eda_16 merhaba banada doktorum onu önerdi siz nasıl kullandınız kimisi direk kaşıkla vermiş kimisi anne sütünü sagip yada mamasına katıp karıştırıp vermiş. Doğru kullanımı nedir ?
eda_16 edizsmom bir şey ile karıştırmak bence saçma direk vermek en iyisi çok miğdesi bulanırsa karıştırın ama sanmıyorum hoşuna gider çoğu bebişin