Mrcoyku Bebeğim 7.5 aylık doğduğundan beri çok gazlı bir bebek ve hala geçmedi gazlı olan bebeklerimize ne veriyorsunuz tavsiyesi olan var mı geceleri özellikle hiç uykusu yok gazdan yarım saatte uyanıyor ne yapmamı tavsiye edersiniz
Busra812 Mrcoyku aynı sorun benim kızımda da var aşırı gazlı 7.5 aylık dün akşam sıfır uykuyla sabahı ettik napcağımı şaşırmış durumdayım bende burada bekliyim
Asya0114 Mrcoyku burnu tıkalı olabilir oda çok gaz yapar her emzirmeden önce veya mama dan önce burnunu açmayı deneyin
Mrcoyku Busra812 bizde çok kötüyüz dişmi acaba dedim çıkardı hiç kesintisiz uykumuz yok yarım saat ek gıdayı nasıl veriyorsunuz saatlerniz ne yapıcağımı şaşırdım yerde üşütüp mü oluyor diye yorgan seriyorum artık
Mrcoyku eda_16 o ne damla mı küçükken de gazlıydı zaten o dönemler bende çok kullandım damlaları ama artık ek gıdaya geçtik diye sadece Metsil veriyorum
edizsmom eda_16 merhaba banada doktorum onu önerdi siz nasıl kullandınız kimisi direk kaşıkla vermiş kimisi anne sütünü sagip yada mamasına katıp karıştırıp vermiş. Doğru kullanımı nedir ?
Busra812 Mrcoyku bizde diş olarak düşündük çıkardı o kadar huzursuz ki ek gıda da çok fazla besin kullanamıyorum ne denediysem sürekli gaz ve ıkınma olarak geri döndü ne yapıp ne vereceğimi bende şaşırmış durumdayım
Mrcoyku Busra812 emziriyormusunuz dikkat etmekten benimde sütüm azaldı gaz yapıcam diye yiyemiyorum ona da veremiyorum ama gene oluyor
Mrcoyku Tubis atak haftasına bu hafta gireceğimiz gözüküyor büyük ihtimal gaz diş diye düşündüm ama çıktı gece masaj yapınca rahatlayıp uyuyor ama yarım saat